Το Φθινόπωρο σε λειτουργία η νέα διπλή γραμμή στο τμήμα Κιάτο - Αίγιο - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δευτέρα, Ιανουαρίου 15, 2018

Το Φθινόπωρο σε λειτουργία η νέα διπλή γραμμή στο τμήμα Κιάτο - Αίγιο


Ο μετασχηματισμός του Σιδηρόδρομου συνεχίζεται και μάλιστα με προοδευτικά βήματα.
Εχθές είχαμε την πρώτη διαδρομή με ηλεκτράμαξα από την Αθήνα μέχρι την Τιθορέα, πρώτο βήμα για φτάσουμε στην πλήρη εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com το δρομολόγιο εκτελέστηκε επιτυχώς.

Τώρα, τα επόμενα βήματα θα είναι σταδιακά για τον διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκης.
Στις αρχές Φεβρουαρίου θα δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι αλλά για ντιζελάμαξες.

Θα χρειαστεί να περάσουν σχεδόν 2 μήνες μέχρι η ηλεκτροκίνηση να γίνει λειτουργική.
Λίγους μήνες αργότερα όπως έχει δηλώσει κατ`επανάληψη ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, δείχοντας τον Ιούνιο θα δοθεί και το τελευταίο τμήμα του διαδρόμου Αθήνα-Θεσσαλονίκη ενώ το ανακαισμένο με ηλεκτροκίνηση τμήμα από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Ειδομένη θα δοθεί το Φθινόπωρο.

Μέσα στο καλοκαίρι εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια με ηλεκτρικά τρένα σε όλο το μήκος της γραμμής παύοντας τις διαδρομές με ντιζελάμαξες.
Ένα άλλο νέο που βγήκε από χθεσινές δηλώσεις του κ.Σπίρτζη είναι πως ύστερα από 10 χρόνια το τρένο θα ξανασφυρίξει μέχρι στην Πελοπόννησο καθώς θα δοθεί -με πολλή μεγάλη καθυστέρηση- η νέα διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο.
Όπως σημείωσε ο Υπουργός δύο χρόνια αργότερα θα λειτουργήσει και η ηλεκτροκίνηση.

Μέσα στον Φεβρουάριο αναμένεται να βγουν στον αέρα 3 νέες δημοπρατήσεις ηλεκτροκίνησης που αφορά τα τμήματα:
Λάρισα-Βόλος (περιλαμβάνει και την παράκαμψη της Νέας Ιωνίας), Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και Ισθμός-Λουτράκι.
Πρόκειται για 3 γραμμές που δεν βρίσκονται πάνω στον βασικό άξονα της χώρας.

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η στελέχωση σε μηχανοδηγούς που θα πραγματοποιήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τις πληροφορίες να μιλούν πως η σχετική προκήρυξη θα βγει μέσα στον Ιανουάριο.
Βασικό ζήτημα είναι πως αρκετές δεκάδες μηχανοδηγών μπορούν να βγουν στη σύνταξη δημιουργώντας κενό, το οποίο θα πρέπει να καλυφθεί άμεσα είτε οι προς συνταξιοδότηση μηχανοδηγοί να παραμείνουν για ένα χρονικό διάστημα μέχρι να υπάρξει μία "βελούδινη" μετάβαση στους νέους μηχανοδηγούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες