Έμποροι Αχαΐας:Θέλουν Μάρτη και Σεπτέμβρη τις ενδιάμεσες εκπτώσεις-Δείτε τις περιόδους που προτείνουν - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πέμπτη, Μαρτίου 23, 2017

Έμποροι Αχαΐας:Θέλουν Μάρτη και Σεπτέμβρη τις ενδιάμεσες εκπτώσεις-Δείτε τις περιόδους που προτείνουν


Τη μεταφορά των ενδιάμεσων εκπτώσεων τον Μάρτιο και τον Σεπτέμβριο προτείνει ο Εμπορικός Σύλλογος Πατρών και μάλιστα όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, πρόκειται για "Κοινή – ομόφωνη εισήγηση που κατέθεσαν οι εμπλεκόμενοι Φορείς του Νομού Αχαΐας στον Αντιπεριφερειάρχη κ. Αλεξόπουλο....

σύμφωνα με τον  νόμο 4446/2016, άρθρο 114, για τη μεταφορά των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων". Αναλυτικά η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Πατρών:

«Ο Νόμος δίνει το δικαίωμα για μεταφορά των ενδιάμεσων εκπτώσεων. Ακολουθεί η κοινή εισήγηση:

Κύριε Αντιπεριφερειάρχα,
Το μέτρο των ενδιάμεσων εκπτώσεων εφαρμόστηκε για πρώτη φορά το 2013 με το επιχείρημα να τονωθεί η καταναλωτική κίνηση, λόγω της οικονομικής κρίσης και της έλλειψης ρευστότητας. Ο πραγματικός λόγος ήταν να απελευθερωθεί το πλαίσιο των εκπτώσεων υπέρ των μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων, εκπτωτικών  χωριών, mall και επιπλέον να καταργηθεί η Κυριακάτικη Αργία. Έτσι τις πρώτες Κυριακές των ενδιάμεσων εκπτώσεων τα καταστήματα μπορούσαν να παραμένουν ανοικτά.

Στον σχεδιασμό ήταν να απελευθερωθούν όλες οι Κυριακές και αυτό εξυφάνει 6 μήνες μετά όταν έγινε προσπάθεια σε τρεις μεγάλες περιοχές της χώρας να υπάρξει πλήρης απελευθέρωση των Κυριακών. Τα τριτοβάθμια όργανα προσέφυγαν στο ΣτΕ και η πρόσφατη απόφασή του μας δικαίωσε. Οι ημερομηνίες επιλογής των ενδιάμεσων εκπτώσεων καθώς και η κατάργηση της Κυριακάτικης Αργίας ήταν σχέδιο των πολυεθνικών, mall κ.ά. σε βάρος των μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων και καμία διαβούλευση δεν έγινε με τους φορείς της αγοράς από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Οι έρευνες των Ινστιτούτων της ΕΣΕΕ και της ΓΣΕΒΕΕ, έδειξαν ότι οι ενδιάμεσες εκπτώσεις και η κατάργηση της Κυριακάτικης Αργίας όχι μόνο δεν τόνωσαν την αγορά, αλλά δημιούργησαν επιπλέον έξοδα.

Ο Νόμος 4446/2016, άρθρο 114, επιτρέπει σε σας μετά από διαβούλευση με τους φορείς της αγοράς να αποφασίσετε για τις ημερομηνίες των εκπτωτικών περιόδων. Προτείνουμε οι ενδιάμεσες εκπτωτικές περίοδοι να τοποθετηθούν χρονικά στο 1ο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου και το 1ο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου, ήτοι:

1η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος: από 1 Μαρτίου έως 15 Μαρτίου
2η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος: από 1 Σεπτεμβρίου έως 15 Σεπτεμβρίου

Στην απόφαση αυτή λαμβάνουμε υπόψη τα συμφέροντα των πολιτών  αλλά και του εμπορικού κόσμου. Αφ’ ενός μεν οι πολίτες  πραγματοποιούν τις αγορές τους αρχές των  περιόδων  ΑΝΟΙΞΗ – ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ και ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ – ΧΕΙΜΩΝΑΣ  με νέα εμπορεύματα που έχουμε παραλάβει μέσα στο Φεβρουάριο – Αύγουστο, αφετέρου τονώνουμε εμπορικά το διάστημα αυτό που η αγορά «κάνει κοιλιά». Ιδιαίτερα το δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου, που ξεκινά η σχολική περίοδος,  οι πολίτες  προμηθεύονται τα σχολικά είδη σε χαμηλές τιμές επωφελούμενοι της εκπτωτικής περιόδου. Επιπλέον οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνίζονται με ισότιμους όρους τα πολυεθνικά καταστήματα που εκείνη την περίοδο κάνουν έντονη διαφημιστική καμπάνια. Το δε, δεκαπενθήμερο του Μαρτίου οι πολίτες προμηθεύονται εμπορεύματα λίγο πριν τις γιορτές του Πάσχα.

Κύριε Αντιπεριφερειάρχα,

Γνωρίζετε ότι αν δεν πάρετε απόφαση οι εκπτωτικές περίοδοι παραμένουν οι ίδιες, κάτι που επιθυμούν οι εκπρόσωποι των πολυεθνικών, Mall κλπ όπως και κατά την συνάντησή μας την Πέμπτη 2.3.2017, ομολόγησε ο εκπρόσωπος του ΣΕΛΠΕ.  Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα και κατασκευάζουν εμπορεύματα ειδικά για τις εκπτώσεις. Η έρευνα άλλωστε του ΙΝΕΜΥ που σας επισυνάπτουμε αποδεικνύει ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν έχουν ωφέλεια από τις ισχύουσες ημερομηνίες. Οι χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις που εκπροσωπούμε γνωρίζουν πολύ καλλίτερα το συμφέρον τους ώστε οι εκπτωτικές περίοδοι να έχουν επιτυχία, λαμβάνοντας υπόψη, τη συμπεριφορά και το συμφέρον των καταναλωτών γιατί αυτοί είναι ο ρυθμιστικός παράγοντας επιτυχίας ενός μέτρου ή όχι. Επομένως, σας προτείνουμε να σταθμίσετε τις προτάσεις και να λάβετε απόφαση επωφελή για τις χιλιάδες δοκιμαζόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις και όχι υπέρ των μεγάλων.»


Μετά τιμής


Ομοσπονδία Επαγγελματικών – Βιοτεχνικών – Εμπορικών Σωματείων Ν. Αχαΐας (ΟΕΒΕΣΝΑ)
Ο Πρόεδρος
Παναγιώτης Σκέντζος
Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Πελοποννήσου
& Νοτιοδυτικής Ελλάδας (ΟΕΣΠ & Ν/Δ Ε)
Ο Πρόεδρος
Ηλίας Παυλίδης
Εμπορικός & Εισαγωγικός Σύλλογος Πατρών
Ο Πρόεδρος
Γεώργιος Ρώρος
Εμπορικός & Εισαγωγικός Σύλλογος Αιγιάλειας
Ο Πρόεδρος
Χαράλαμπος Παπαδόπουλος
Εμπορικός & Εισαγωγικός Σύλλογος
Ανατολικής Αιγιάλειας
Ο Πρόεδρος
Γεώργιος Ράλλης
Εμπορικός & Επαγγελματοβιοτεχνικός Σύλλογος
Δήμου Δύμης
Ο Πρόεδρος
Νικόλαος Τσώκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες