ΚΟΠΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ LTO
Την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η Κοπή της Πρωτοχροννιάτικης Πίτας του LTO, με τη συμμετοχή των μελών του οργανισμού. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας, Γεώργιος Τσόγκας και Γεώργιος Ψυχογιός, ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Απόστολος Παπαφωτίου, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Γεώργιος Πετρίτσης, ο Δήμαρχος Κορινθίων Αλέξανδρος Πνευματικός, ο Αντιδήμαρχος Κορινθίων Γεώργιος Μουρούτσος, οι Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί & Τοπικοί σύμβουλοι του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, καθώς επίσης, τα μέλη του LTO και εκπρόσωποι Συλλόγων και φορέων. Στα πλαίσια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε ο απολογισμός δράσεων Τουριστικής προβολής και ανάπτυξης που έχει υλοποιήσει στη διετία της θητείας της δημοτικής Αρχής Γεωργίου Αλκ. Γκιώνη, ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Λουτρακίου (L.T.O.). |
|
|
Ολόκληρη η ομιλία/απολογισμός του Δημάρχου Λουτρακίου, Περαχώρας & Αγ. Θεοδώρων στην Κοπή Πρωτοχροννιάτικης Πίτας του LTO. |
|
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 2017
Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου σε συνεργασία με το Δήμο Λουτρακίου, Περαχώρας & Αγίων Θεοδώρων και στα πλαίσια του προγράμματος Προβολής & Προώθησης του προορισμού μας σε media των Αθηνών, προχώρησε σε παραγωγή ραδιοφωνικού σποτ το οποίο ήδη είναι on-air στους ραδιοφωνικούς σταθμούς:
ΣΚΑΙ 100,3 Κοινό
2ος σταθμός στο κοινό 25+ ετών με 273.000 ακροατές κατά μέσο όρο την ημέρα
ΜΕΛΩΔΙΑ 99,2
Κοινό:
3ος σταθμός στο κοινό 25+ ετών με 246.000 ακροατές κατά μέσο όρο την ημέρα
|
|
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
Η προώθηση του Καρναβαλιού Λουτρακίου 2017 στα Social Media γίνεται με Paid Ads σε Facebook & Instagram. με στόχευση στο κοινό των Αθηνών. Δείτε ενδεικτικά κάποια από τα διαφημιστικά μας:
|
|
ΝΕΑ ΕΝΤΥΠΑ VISIT LOUTRAKI
|
|
ΝΕΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ LTO
FAM TRIP ΡΩΣΩΝ TOUR OPERATORS
B2B WORKSHOP ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ - ΡΟΥΜΑΝΙΑ
Το 1ο B2B workshop υλοποιήθηκε στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας στις 13 Δεκεμβρίου 2016.
Το workshop διοργανώθηκε από τον Τουριστικό Οργανισμό Λουτρακίου σε συνεργασία με τον Δήμο και έφερε την αιγίδα του ΕΟΤ. Η έναρξη του Workshop έγινε από την εκπρόσωπο του ΕΟΤ Ρουμανίας που καλωσόρισε τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν και συνεχάρη το Δήμο μας για την πρωτοβουλία του. Ακολούθησε παρουσίαση του προορισμού από την εκπρόσωπο του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου και ραντεβού B2B μεταξύ των επιχειρήσεων.
Επιχειρήσεις που συμμετείχαν στο Workshop:
- HERAION TOURS
- LM TOURS
- MANTAS HOTELS & TOURIST ENTERPRISES
- THEOXENIA HOTEL
- SIAGAS BEACH HOTEL
- ILION HOTEL
- PETIT PALAIS HOTEL
- RONTIS HD HELLAS
Πραγματοποιήθηκαν συνολικά περισσότερα από 100 ραντεβού μέσα σε 3 ώρες σε rotation mode.
|
|
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΟ 1o Β2Β WORKSHOP
- Οι πρώτες συνεργασίες είναι ήδη γεγονός και τα πρώτα requests έχουν ήδη φτάσει σε τουριστικά γραφεία και ξενοδοχεία για groups που πρόκειται να υλοποιηθούν το Πάσχα του 2017.
- Αναμένονται requests για το καλοκαίρι του 2017 τόσο για αεροπορικά όσο και για οδικά groups.
- Η δημοσιότητα από το workshop αναμένεται να αυξήσει το ενδιαφέρον της Ρουμανικής αγοράς για τον προορισμό μας. Το Workshop καλύφθηκε από δημοσιογράφους και bloggers που συνεργάζονται με τον ΕΟΤ.
- Θα πραγματοποιηθεί press & fam trip των Ρουμάνων Tour Operators με τη συμμετοχή δημοσιογράφων και bloggers την Άνοιξη του 2017. Το fam trip θα συντονίσει ο ΕΟΤ Ρουμανίας ενώ θα συμμετάσχει και η Aegean Ρουμανίας.
- Συμφωνήθηκε θεσμική συνεργασία μεταξύ ΕΟΤ Ρουμανίας και Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου για τη συνεχή προβολή του προορισμού στα media που διαθέτει ο ΕΟΤ Ρουμανίας.
|
|
ΕΚΘΕΣΗ GRECKA PANORAMA, ΔΕΚ. 2016
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...
Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.